Comunicat de presă – măsuri organizatorice în domeniul înmatriculării vehiculelor la nivelul județului Cluj

Prin Ordinul Ministrului Afacerilor Interne nr. 139 din 16.09.2020, serviciile publice comunitare județene regim permise de conducere și înmatriculare a vehiculelor vor organiza la sediile secundare de lucru din alte localități decât reședința de județ, prevăzute punctual în anexa ordinului mai sus amintit, activități de preluare a documentelor necesare operațiunilor de înmatriculare a vehiculelor și de eliberare a plăcuțelor cu numere de înmatriculare sau provizorii.

Un astfel de punct de lucru se va operaționaliza în cel mai scurt timp la Câmpia Turzii, în spațiul destinat activității cu publicul, pus la dispoziție și amenajat în sediul Poliției Municipale și va funcționa în zilele de marți și joi, pentru preluarea documentelor.

Astfel de măsuri de descentralizare au ca scop facilitarea accesului cetățenilor la servicii publice comunitare, altele decât cele existente la nivelul municipiului Cluj-Napoca, generând totodată decongestionarea acestor servicii județene și evitarea aglomerărilor de persoane.

 

Biroul de presă
17.09.2020