Programul de audiențe

În atenția opiniei publice

S-a modificat programul de audiențe. Pentru detalii click aici!

Prefectul judeţului Cluj, domnul Mircea ABRUDEAN, acordă audiențe conform următorului program:

Miercuri: începând cu ora 13.00  

Solicitările de primire în audienţă se fac în scris la sediul Instituţiei Prefectului (camera 9, parter) în zilele de luni – joi, între orele 08.00 – 16.30 şi vineri, între orele 8.00 – 14.00, la telefon: 0264 591 043 sau 0264 503 336, prin poştă electronică  la adresa audiente [@] prefecturacluj.ro sau prin utilizarea formularului de înscriere online disponibil aici:

Persoane de contact pentru înscrierea cetăţenilor în audienţe la prefectul judeţului: consilier Alina Tanţău, consilier Adina Roman.

Pentru înscrierea în audiență, vă rugăm să completați formularul disponibil aici. Data și ora la care sunteți programat vor fi comunicate pe adresa de e-mail completată în formular.

 

Subprefectul judeţului Cluj, doamna Irina Munteanu, acordă audiențe conform următorului program:

Miercuri: începând cu ora 13.00  

Solicitările de primire în audienţă se fac în scris (la sediul Instituţiei) sau prin poştă electronică şi pot fi expediate de la domiciliu sau înmânate persoanelor care au în atribuții programul de audienţe.

Persoană de contact pentru înscrierea cetăţenilor în audienţe la subprefectul judeţului: consilier Adina Roman, consilier Alina Tanțău.

Înscrierile se fac în zilele de luni şi joi între orele 09.00 şi 14.00, (camera 9, parter), la telefon: 0264 503 336, sau prin utilizarea formularului de înscriere online disponibil aici:

Pentru înscrierea în audiență, vă rugăm să completați formularul disponibil aici. Data și ora la care sunteți programat vor fi comunicate pe adresa de e-mail completată în formular.

 

Subprefectul judeţului Cluj, domnul Bela Budai, acordă audiențe cu privire la situații adresate Serviciul pentru Urmărirea Aplicării Actelor cu Caracter Reparatoriu (Fond Funciar) conform următorului program:

Marți: în intervalul orar 10:00 – 12:00

Solicitările de primire în audienţă se fac în scris (la sediul Instituţiei) sau prin poştă electronică şi pot fi expediate de la domiciliu sau înmânate persoanelor care au în atribuții programul de audienţe.

Persoană de contact pentru înscrierea cetăţenilor în audienţe la subprefectul judeţului: consilier Adina Roman, consilier Alina Tanțău.

Înscrierile se fac în zilele de luni şi joi între orele 09.00 şi 14.00, (camera 9, parter), la telefon: 0264 503 336, sau prin utilizarea formularului de înscriere online disponibil aici:

Pentru înscrierea în audiență, vă rugăm să completați formularul disponibil aici. Data și ora la care sunteți programat vor fi comunicate pe adresa de e-mail completată în formular.

 

Directorul General al Direcției Generale pentru Relațiile cu Instituțiile Prefectului, domnul Teodor Iulian GHEORGHE, acordă audiențe în fiecare joi, între orele 12-14, la sediul Ministerului Afacerilor Interne situat la adresa: Piaţa Revoluţiei nr.1 A, sector 1, Municipiul Bucureşti.
Pentru înscrierea în audiență, vă rugăm să transmiteți un e-mail la adresa dgrip@mai.gov.ro în care să completați cel puțin următoarele date: nume, prenume, adresă de e-mail de contact, scurtă descriere a situației care se dorește clarificată prin înscrierea în audiență. Data și ora la care sunteți programat va fi comunicată pe adresa de e-mail specificată.