Adresa punctelor de lucru și programul de lucru

Începând cu 18.05.2020, pe perioada stării de alertă, cererile de eliberare a pașapoartelor simple electronice/pașapoartelor simple temporare se depun în țară la serviciile publice comunitare de pașapoarte, exclusiv în baza unor programări online.

Programările online vor fi efectuate pe platforma www.epasapoarte.ro.

Accesul în locații în vederea depunerii cererilor de eliberare a pașapoartelor va fi permis doar solicitanților și, după caz, reprezentanților legali ai acestora, în baza programărilor online și a documentului de identitate, în original.

Recomandăm cetățenilor să opteze pentru ridicarea pașapoartelor simple electronice prin serviciile de curierat – cheltuieli de expediţie 8 lei + TVA.

Serviciile pentru care nu se fac programări online, solicitate atât Direcției Generale de Pașapoarte, cât și serviciilor publice comunitare de pașapoarte, vor fi efectuate exclusiv prin corespondență poștală sau e-mail (adeverințe, furnizări de date din Registrul Național de Evidență a Pașapoartelor Simple, petiții și informații de interes public).

Solicităm tuturor persoanelor care sunt programate să respecte ora de programare și să evite așteptarea suplimentară în spațiile destinate publicului.

Serviciul Public Comunitar pentru Eliberarea şi Evidenţa Paşapoartelor Simple din cadrul Instituţiei Prefectului Judeţul Cluj funcţionează la următoarele adrese:

Cluj-Napoca

Str. Andrei Mureșanu nr. 16, sau str. Zrinyi Miklos nr. 2-4 (acces public)

Telefon: +4 0264 401 001 (informații telefonice: luni-vineri 08.30 – 16.30)

Fax: +4 0264 443 165

E-mail: pasapoarte-cj [@] mai.gov.ro

PROGRAM DE LUCRU CU PUBLICUL

DEPUNERI CERERI:

CLUJ-NAPOCA
LUNI, MARȚI, JOI, VINERI 08:30 – 16:30

MIERCURI: 08:30 – 18:30

Ghişeul 1 – PROGRAMARE ONLINE

Ghişeul 2 – PROGRAMARE ONLINE

Ghişeul 3 – PROGRAMARE ONLINE

ELIBERĂRI PAŞAPOARTE: 

CLUJ-NAPOCA 
LUNI – VINERI: 08:30 – 16:30

MIERCURI: 8:30 – 18:30

AUDIENŢE ŞEF SERVICIU Comisar de Poliție Adela Mihaela OROSAN:
MARŢI: 10:00 – 14:00

Activitatea de audiențe:

  • se va desfășura numai în cazuri cu caracter deosebit de grav, raportat la situația prezentată de către solicitantul audienței.
  • în situația aprobării audiențelor, acestea se vor desfășura într-o singură locație.
  • la audiență vor fi acceptate maxim 2 persoane concomitent pentru dialogul cu persoana cu funcție de conducere.
  • audiența se va limita la un interval de maxim 15 minute, respectându-se recomandările medicale de evitare a interacțiunii între mai multe persoane.
  • persoanele care participă la audiență vor trebui să poarte mască și mănuși de protecție și să respecte regulile de prevenire a infectării cu COVID 19 stabilite la nivelul instituției.
  • pot fi utilizate și mijloace alternative, cum ar fi sesiunile de comunicare pe conturile rețelelor de socializare sau telefonic, avându-se în vedere posibilitatea ca în acest caz dialogul să fie înregistrat de ambele părți.

PROGRAM CU PUBLICUL PENTRU CETĂŢENII ROMÂNI CU DOMICILIUL ÎN STRĂINATATE

LUNI – VINERI: 08:30 – 16:30

PUNCTE DE LUCRU

NOTĂ: Începând din data de 27.07.2020, se suspendă activitatea la punctele de lucru pe perioada stării de alerta.

Turda

Piața 1 Decembrie 1918, nr.31-33

Câmpia Turzii

Str. George Coșbuc, nr. 24

PROGRAM DE LUCRU CU PUBLICUL

MIERCURI – 09:30 – 14:30 – primiri cereri / eliberări pașapoarte simple electronice

–             deplasarea la punctul de lucru se face la 2 săptămâni

–             programările se pot face ONLINE