Biroul apostilă – program

În atenția opiniei publice

Având în vedere contextul epidemiologic actual, în conformitate cu Ordinul nr. 3.577/831/2020 privind măsurile pentru prevenirea contaminării cu noul coronavirus SARS –CoV-2 și pentru asigurarea desfășurării activității la locul de muncă în condițiile de securitate și sănătate în muncă, pe perioada stării de alertă, Legea nr. 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, Hotărârea Guvernului nr. 394/2020 privind declararea stării de alertă și măsurile care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19 și Nota –Raport nr. 647251/2020 privind desfășurarea activității de relații cu publicul în unitățile Ministerului Afacerilor Interne după încetarea stării de urgență, în scopul prevenirii aglomerației și evitării contactului direct între cetățenii care se prezintă la sediul instituției, vă informăm că s-a modificat programul de apostilare a actelor oficiale administrative! Pentru detalii click aici!

Programul Biroului apostilă din cadrul Instituţiei Prefectului Judeţul Cluj

Primire acte: Luni – Joi: 08.30 – 14.00   /  Vineri: 08.30 – 12.00

Eliberări acte apostilate: Luni – Joi: 14.30 – 15.00   /  Vineri: 13.00 – 13.30

 

Biroul apostilă din cadrul Instituţiei Prefectului Judeţul Cluj este situat la adresa:

Cluj-Napoca, Bulevardul 21 Decembrie 1989, nr. 58, Camera 7, parter.

Telefon: +4 0264 599 314; +4 0264 503 351 – int. 29051

Fax: +4 0264 599 314

E-mail: prefectura [@] prefecturacluj.ro